Zo, m'n poging om het kladblaadjesconcept in het uitgemolken topic van mijn grote vriend, Richard, voort te zetten met meer serieuziteit. Ik hoopte dat de oude topic gesloten kon worden en men hier door kan gaan. Dit onderwerp verdient immers meer dan gespam over breezer en kuttigheden. Met 120 pagina's is de ooit zo woeiende vlam wel uitgeblazen en hiermee probeer ik weer wat olie op het vuur te gooien. Hoop dat de mods wat met dit idee kunnen en anders gooien ze het maar weg (wel een notificatie, gaarne hihi).
PS. Geen gespam hier. Gewoon niet. Die tijd is geweest. Help eraan mee door de modderie te waarschuwen met die mooie knop. Ik wil sprankelende discussies hier, verdammt. Ik ben dan ook in een utopische bui.

nachtmystium - black meddle pt. 1
kersvers, net nieuw en hij bevalt. de titel staat op zichzelf wat betreft de sound die ze hebben gecreeërd. meddle, de laatste echte psychedelische knaller van pink floyd, en black, de haatgeladen misanthropische muziek die ze vroeger maakte. opmerkelijke ontwikkelingen wat je de laatste tijd ziet. de trend lijkt inspiratie te putten uit de psychedelica van weleer. kijk maar naar enslaved. daar moet bij gezegd worden dat enslaved met die allerlaatste plaat totaal de plank misslaat (ruun is wel erg geslaagd), maar nachtmystium lijkt een hele goede balans gevonden te hebben. ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen de komende jaren. voor liefhebbers van psychedelica en black metal. toevallig is dat nou net mijn koekje.